سنت نیوز

این وبلاگ جهت افزایش اخوت میان برادران مسلمان راه اندازی شده است

سنت نیوز

این وبلاگ جهت افزایش اخوت میان برادران مسلمان راه اندازی شده است

این وبلاگ جهت افزایش اخوت میان برادران مسلمان راه اندازی شده است

بایگانی

جوان ایرانی نماد اراده و خود باوری

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۱ ق.ظ


خطرناک‌ترین نقشه‌ دشمن برای تضعیف جوانان ایجاد بی‌انگیزگی و عدم اعتمادبه‌نفس است، آن‌ها در تلاش‌اند با افسرده نشان دادن جوانان، این حس را به جامعه تزریق کنند که شما بدون غرب توانایی پیشرفت ندارید.

به گزارش سنت نیوز، استکبار و غرب همواره برای رسیدن به خواسته‌های خود در کشورهای دیگر از سیاست‌هایی استفاده کرده تا بتواند حوزه نفوذ خود را درآن کشورها گسترش دهد و همچون گذشته سرمایه‌ها و دارایی‌های آن ملت را به تاراج ببرد، این سیاست در ایران قبل از انقلاب با گذاشتن حاکمان دست نشانده و ضعیف به انجام رسید، اما سیل خروشان ملت و حرکت عظیم انقلابی جوانان باعث شد تا دست اجنبی از سرمایه‌های ملی ایران برداشته شود.

حال یک کشور در جهان توانسته بود از منافع خود در برابر زورگویی‌های استکبار دفاع کند و ترس الگو شدن این مردم برای جهانیان و صدور انقلاب اسلامی ایران به دنیا باعث شد تا از همان روزهای اول انقلاب، دشمنی غرب با انقلاب آغاز شود و تمام تلاششان را برای سرنگونی و یا تضعیف ایران انجام دهند، اما حضور مردم و خصوصاً جوانان در عرصه‌های انقلاب باعث شد تا ایران روزبه‌روز به پیشرفت‌های جدیدی دست پیدا کند و یکی پس از دیگری توطئه‌ها و عداوت‌های غرب را با موفقیت پشت سر بگذارد.

تبدیل شدن سفارت آمریکا به لانه جاسوسی برای ضربه زدن به ایران، حمله نظامی طبس، جنگ تحمیلی، ترور متخصصین و مسئولین نظام و حمایت از جریان‌های منافق ضد وطن ازجمله اقدامات غرب و خصوصاً آمریکا برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران بود ولی شکست در تمامی این اقدامات باعث شد تا استکبار متوجه شود توانایی رویارویی مستقیم با ملت ایران را ندارد و روی به استراتژی دیگر بیاورد و آن‌هم جنگ نرم و نشانه گرفتن فرهنگ و اندیشه مردم این مملکت بود.

در جنگ نرم آمریکا برای ضربه زدن به فرهنگ جوانان ایران اسلامی هزینه‌ها و اقدامات فراوانی انجام داده است، از نشانه گرفتن اعتقادات و معنویات آن‌ها با استفاده از ماهواره و شبکه‌های اجتماعی گرفته تا تلاش برای از کار انداختنشان با انواع مواد مخدر صنعتی و مشروبات الکلی تا این‌گونه جوانان دیگر انگیزه‌ای برای استکبارستیزی و دفاع از حقوقشان نداشته باشند.

در این میان یکی از خطرناک‌ترین نقشه‌های دشمن برای تضعیف کشور و خصوصاً جوانان ایجاد بی‌انگیزگی و عدم اعتمادبه‌نفس است، آن‌ها در تلاش‌اند با افسرده و ناامید نشان دادن جوانان، این حس را به بدنه جامعه تزریق کنند که شما بدون غرب توانایی ادامه حیات و رشد ندارید، حال آن‌که پیشرفت‌های بومی مملکت در سال‌های گذشته نشان از شادابی، امید، انگیزه و رشد جوانان کشورمان دارد.

در همین رابطه مقام معظم رهبری می‌فرمایند: جوانان عزیز! دشمن روی شما سرمایه‌گذاریهای زیادی می‌کند؛ حواستان جمع باشد. عده‌یی را به بی‌تفاوتی می‌کشاند و عده‌یی را دلسرد و مأیوس می‌کند. یأس، بزرگترین آفت جوان است. جوانها بدانند که متأسفانه یأس به روح جوان زودتر راه پیدا می‌کند؛ همچنان که امید این‌گونه است. در مقابل یأسی که دشمن می‌خواهد به جوانها تلقین و تزریق کند، خودتان را مصونیت بدهید.

در شماره بعد ضمن معرفی چندین الگو از جوانان که با هوشیاری در مسیر ماندن و عاقبت‌به‌خیر شدن، برخی راه‌ها برای مقابله با هجمه تبلیغاتی دشمن برای تضعیف روحیه جوان را معرفی خواهیم کرد و سیاست‌های ضد ایرانی-اسلامی غرب را معرفی می‌کنیم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۱
سنت نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی