سنت نیوز

این وبلاگ جهت افزایش اخوت میان برادران مسلمان راه اندازی شده است

سنت نیوز

این وبلاگ جهت افزایش اخوت میان برادران مسلمان راه اندازی شده است

این وبلاگ جهت افزایش اخوت میان برادران مسلمان راه اندازی شده است

بایگانی

سلیمانی

رهبری معظم انقلاب الگوی سایر کشورها قرار گرفت پس از اینکه اقتصاد مقاومتی به جای اقتصاد ریاضتی از سوی ایشان مطرح شد بسیاری از اقتصاددانان جهان شگفت‌زده شدند این فهم درست و هندسه منظم جزو شئون رهبری این نظام است.

به گزارش سنت نیوز، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، شب گذشته در همایش طلایه‌داران تبلیغ که در نمازخانه دفتر نمایندگی ولی فقیه برگزار شد، گفت: در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان حماسه کم نظیری در تشییع پیکر شهدای غواص دفاع مقدس رخ داد.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: این امر به قدری نادر بود که تمام جهان را به شگقتی وادار کرد انبوه جمعیت به پای تابوت عزیزان این مرز و بوم حضور یافتند و رهبر معظم انقلاب نیز پیامی زیبا و گران‌مایه صادر کردند.

وی بیان کرد: حماسه عظیم و عجیبی که مردم تهران رقم زدند برای بزرگداشت کسانی بود که با دستان بسته و نارنجک به آب انداخته شدند این حماسه طلیعه زیبایی از حضور مردم بود و دست‌مایه تحول معنوی در ماه مبارک رمضان شد.

آیت الله سلیمانی در ادامه به ارزیابی نظام جمهوری اسلامی در قالب چهار ملاک‌ اصلی اشاره و عنوان کرد: نخستین عامل ارزیابی یک نظام، رهبری آن است اگر اسلام یک مکتب آسمانی است بخش عمده آن در گرو شخصیت رسول الله است او اشرف مخلوقات بوده و سبب برتری دین شده است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در سنجش رهبری نظام جمهوری اسلامی پس از ارتحال امام خمینی(ره) نوآوری‌های آیت الله خامنه‌ای قابل ملاحظه است مفاهیمی همچون جهاد اقتصادی، سبک زندگی اسلامی، ساخت درونی نظام، همت و تلاش مضاعف، حماسه سیاسی و اقتصادی و همدلی و همزبانی دولت و ملت از جمله نوآوری‌هایی هستند اگر در آنها تعمق کنیم، نه از روی تعصب بلکه از روی انصاف کهکشان افکار بشر را عمق بخشید.

وی افزود: رهبری معظم انقلاب الگوی سایر کشورها قرار گرفت پس از اینکه اقتصاد مقاومتی به جای اقتصاد ریاضتی از سوی ایشان مطرح شد بسیاری از اقتصاددانان جهان شگفت‌زده شدند این فهم درست و هندسه منظم جزو شئون رهبری این نظام است.

آیت الله سلیمانی از ملاک دوم سنجش نظام به عنوان آرمان‌های نظام یاد کرد و گفت: رکن دوم نظام به آرمان‌ها و اهداف آن بازمی‌گردد در حدیثی داریم که قیمت انسان به نیت اوست ما در انقلاب اسلامی آرمان‌های وسیعی داریم که فراتر از مرزهاست.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اضافه کرد: اگر امروز در خانه خود به سر می‌بریم حتما به مردم یمن فکر می‌کنیم ما همواره مدافع مظلوم و بر ضد ظالم هستیم این اصول را مولایمان علی(ع) در وصیت نامه الهی سیاسی خود به ما آموخت امروز حماس، حزب الله و مردم عراق در کنار ایران می‌درخشند ایران به هیچ کشوری خیانت نکرد بلکه در برابر بسیاری از کشورها کظم غیظ نمود.

وی سومین ملاک ارزیابی نظام را شجاعت ملت معرفی و تصریح کرد: پلاکاردها و شعارهای بنیان‌افکن مردم در روز تشییع پیکر شهدای غواص مبنی بر اینکه ما اهل سازش نیستیم و علیه نظام سلطه به پا خاسته‌ایم، بیانگر شهامت مردم ایران است.

آیت الله سلیمانی با اشاره به نقش دولت و ملت در تحقق همدلی و همزبانی افزود: مردم کشور ما با حضور در انتخابات سال ۹۲ حجت را بر مسؤولان تمام کردند و اکنون که دو سال از عمر دولت می‌گذرد باید شاهد همدلی دولت و ملت باشیم این امر دوجانبه است از یک سو مردم از باب لطف و اطاعت فرامین رهبری و از سوی دیگر دولت از باب تکلیف و وظیفه در این راه نقش ایفا می‌کنند.

وی بیان کرد: ماه رمضان امسال می‌تواند صحنه گفت وگوی مسؤولان با مردم در مساجد باشد با توجه به اینکه امسال انتخابات مجلس را در پیش رو داریم این ماه ظرفیت خوبی برای پاسخگویی مردم ایجاد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تأکید کرد: اصل چهارم سنجش نظام دشمن‌شناسی و سپس دشمن‌ستیزی است دشمنان امروز به دنبال ایجاد تفرقه مذهبی در ایران هستند ماه رمضان می‌تواند صحنه تبیین مسأله امت واحده باشد و مصلحت‌اندیشی نظام را تبیین کند همه مسائل را نباید در تریبون اعلام کرد زیرا ممکن است مردم از مسائل و رویدادها مأیوس شوند باید با تفکر مهدویت مردم را به نشاط وادار کرد.

وی عنوان داشت: رمضان تجلی مظلومیت علی و ظلم خوارج است و این فرصت برای تبیین تفکرات افراطی، وهابی، داعشی و خوارجی است که تنها مخصوص زمان امام علی نیست بلکه امروز نیز وجود دارد مانند سعودی‌ها که صد سال سلاح جمع کردند و حال آنها را برسر مردم یمن می‌ریزند
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۱
سنت نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی