سنت نیوز

این وبلاگ جهت افزایش اخوت میان برادران مسلمان راه اندازی شده است

سنت نیوز

این وبلاگ جهت افزایش اخوت میان برادران مسلمان راه اندازی شده است

این وبلاگ جهت افزایش اخوت میان برادران مسلمان راه اندازی شده است

بایگانی

مولوی جهانگیرزهی

هر کشور حریمی دارد و ما طبق نظر مقام معظم رهبری اجازه ورود به حریم‌مان را نخواهیم داد

مولوی جهانگیرزهی امام جمعه اهل سنت بزمان با بیان اینکه اجازه تجسس از حریم‌مان را به بیگانگان نخواهیم داد در گفتگو با سنت نیوز اظهار داشت: هر خانه و مملکتی حریمی دارد که صاحب اختیار آن مردم و حاکمان آن هستند، دشمن اطلاعاتی که به دست می‌آورد ارزیابی خواهد کرد که چه مقدار توانایی و امکانات وجود دارد و این را هیچ فرد عاقل و هیچ مسلمانی اجازه نمی‌دهد که غریبه در خانه اش سرک بکشد و تجسس کند.

وی افزود: در نظام اسلامی این گونه است و پیامبر(ص) می‌فرماید آن کس که در خانه شما سرک می‌کشد باید محاکمه و تنبیه شود، آن‌ها قصد جاسوسی دارند و ملت ایران هچین اجازه‌ای نمی‌دهند، هر کشور حریمی دارد و ما طبق نظر مقام معظم رهبری اجازه ورود به حریم‌مان را نخواهیم داد، همانطور که خود آن‌ها حتی اجازه بازرسی از کم ارزشترین محل‌های خود را نمی‌دهند چه برسد به مراکز نظامی.

امام جمعه اهل سنت بزمان عنوان کرد: نشانه احمقی، شعور و درک پایین آن‌ها این است که دنبال بهانه‌اند، چون مدرکی ندارند به دنبال بهانه هستند و خداوند آن‌ها را ناکام می‌کند، همانطور در قرآن امده است که فقط بر زبان ادعا دارند و در دل هیچ جراتی ندارند، این‌ها قدرت ندارند و ان‌شا‌الله خداوند ذلیلشان خواهد کرد.

وی با اشاره به غیر قابل اعتماد بودن غرب گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید یهود و نصری برای شما قابل اعتماد نیستند و شما به آن‌ها اعتماد نکنید، این‌ها در دل خود با شما دشمنی دارند و با نیرنگ و نفاق می‌خواهند خود را به شما نزدیک کنند.

مولوی جهانگیرزهی افزود: غربی‌ها قصد برداشتن قدم خیر برای مسلمانان و نظام اسلامی ندارند و تنها به دنبال ضرر رساندن هستند، تاریخ هم گواه بر همین مسئله است که یهود قدم مثبت برای مسلمنان بر نداشته و فقط دنبال ضربه زدن به اسلام است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۲
سنت نیوز

نظرات  (۲)

, and speaking as a cadrycarr-ing CPC member, I’m none too happy with yet another omnibus bill. I’m also shocked and disgusted that the Conservatives are planning to implement further gun marking regulations in order to appease the UN and anti-gun police forces.They pursue that bit of pandering at their peril.
bisanya cuma ngoceh doang, mau ngadu sama motor ducati gw?? adik gw kemarin baru beli migelli 250, gw rasa cukup untuk bersaing dengan motor sekelas ninja.jadi ga usah coment yang macam macam untuk motor migelli.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی