سنت نیوز

این وبلاگ جهت افزایش اخوت میان برادران مسلمان راه اندازی شده است

سنت نیوز

این وبلاگ جهت افزایش اخوت میان برادران مسلمان راه اندازی شده است

این وبلاگ جهت افزایش اخوت میان برادران مسلمان راه اندازی شده است

بایگانی

مولوی ساداتی

این را هیچ فردی که عزت، شرافت و استقلال خود را می‌خواهد نمی‌پذیرد که امروز توافق صورت گیرد و مثلاً سال بعد تحریم‌ها برداشته شود و این موضوع هرگز برای ملت ایران قابل قبول نیست.

مولوی ساداتی امام جمعه اهل سنت سراوان در واکنش به درخواست غرب از بازدید مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمندان در گفتگو با سنت نیوز، اظهار داشت: متأسفانه غربی‌ها و آمریکا همواره متوسل به زور و فشار بوده‌اند، مذاکرات هسته‌ای هیچ ربطی به بازدید از مراکز نظامی و بازجویی از دانشمندان کشور ندارد تا آن‌ها را ببینند و شناسایی کنند.

وی افزود: صراحتاً مقام معظم رهبری فرمودند که مسئله هسته‌ای بهانه است و آن‌ها با اصل نظام اسلامی مشکل دارند، ببینید آن‌ها در طول تاریخ کدام کار مثبت را برای ما کرده‌اند، غیر از کارشکنی و اینکه بخواهند نظام جمهوری اسلامی را از پای دربیاورند؛ پس آن‌ها دنبال سلطه‌اند، می‌خواهند سلطه‌ای که قبل از انقلاب داشتند را دوباره بدست آورند و قدرت نظامی ، اقتصاد و استقلال ما را از بین ببرند.

مولوی ساداتی عنوان کرد: ملت ایران باید از جزئیات مذاکرات مطلع باشند، ‌آن فکت شیت که طرف غربی ارائه داده است طرف مقابل هم باید ارائه دهد؛ ما باید حرفمان را صریح، واضح و روشن بزنیم و این‌طور نباشد که هر کس حرف خودش را بزند، ما باید در موضع قدرت قرار بگیریم و نه در موضع ضعف، امروز باید آن چیزی که اتفاق افتاده واضح، صریح و روشن به مردم ارائه شود

مولوی ساداتی تصریح کرد: دشمنی غرب با ایران فقط به دلیل هسته‌ای نیست، واضح است که مسئله هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است باوجوداین آن‌ها دنبال بهانه هستند؛ می‌خواهند قدرت نظامی و پیشرفت‌هایی را که ایران کسب کرده را متوقف کنند تا سیاست‌های خود را تحمیل کنند و ایران را مجبور به عقب‌نشینی کنند.

امام جمعه اهل سنت سراوان در واکنش به لغو تمامی تحریم‌ها فردای توافق احتمالی گفت: اعتمادی به غرب در طول تاریخ نبوده است، آمریکا و غرب از ابتدا تا امروز هیچ‌گاه منافع دیگران را در نظر نداشتند، منافع خود را دنبال می‌کردند و ضرر برای دیگران ایجاد می‌کردند ما شاهد این رفتار آن‌ها در طول تاریخ بوده‌ایم.

وی افزود: توافق باید روشن، واضح و غیرقابل توجیه باشد، زیرا دوباره بهانه‌هایی را می‌آورند و تحریم را مجدد برقرار خواهند کرد، هیچ عاقلی نمی‌پذیرد توافق بشود و غرب تحریم‌ها را برندارد، این را هیچ فردی که عزت، شرافت و استقلال خود را می‌خواهد نمی‌پذیرد که امروز توافق صورت گیرد و مثلاً سال بعد تحریم‌ها برداشته شود و این موضوع هرگز برای ملت ایران قابل قبول نیست.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۲
سنت نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی