سنت نیوز

این وبلاگ جهت افزایش اخوت میان برادران مسلمان راه اندازی شده است

سنت نیوز

این وبلاگ جهت افزایش اخوت میان برادران مسلمان راه اندازی شده است

این وبلاگ جهت افزایش اخوت میان برادران مسلمان راه اندازی شده است

بایگانی

تحقیر در توافق هسته‌ای قابل قبول نیست

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۹ ب.ظ

مولوی سلامی

ما از ابتدای انقلاب با تحریم‌ها مواجه بوده‌ایم و به راه خود ادامه داده‌ایم در شرایط کنونی نیز با همدلی و همزبانی ملت و دولت می‌توانیم آثار منفی تحریم‌ها را خنثی کنیم.

به گزارش سنت نیوز، مولوی نذیراحمد سلامی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: تلاش تیم وزارت امور خارجه در مذاکرات نسبتا خوب ارزیابی می‌شود.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اینکه تیم مذاکره کننده ما در برابر خواسته‌های بیجای طرف مقابل ایستادگی کند و مزیت‌هایی را که سبب خدشه‌دار شدن عزت ملت ایران شود به آنها ندهد، بسیار حائز اهمیت است و نباید توافقی همراه با تحقیر برای ما صورت بگیرد.

وی  بر پایبندی تیم مذاکره کننده به اصول انقلابی و اسلامی تأکید کرد و افزود: انتظار داریم که دولت مردان با جدیت و حفظ منافع و مصالح ملی و دینی کار را انجام دهند اگر مذاکرات با توجه به قیودی که رهبر معظم انقلاب فرمودند نتیجه مثبت داشت، هر چه هزینه شود ضرر نخواهیم کرد اما اگر توصیه‌های ایشان و خواسته‌های ملت ایران مراعات نشود حتی اگر تحریم‌ها برداشته شود باز هم ضرر کرده‌ایم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: واضح است که ما نباید زیر بار مذاکره همراه با تهدید برویم ما می‌توانیم به گونه‌ای توافق کنیم که هم از خطوط قرمز عبور نکنیم و هم منجر به لغو تحریم‌های ظالمانه شویم.

وی  با اشاره به اینکه نباید مشکلات اقتصادی را به مذاکرات گره زد، عنوان کرد: اگر این طرز تفکر در ذهن مردم ایجاد شود که با رفع تحریم‌ها همه مشکلات حل خواهد شد و یا در صورت باقی ماندن تحریم‌ها کشور دچار مشکلات جدی می‌شود، باید اصلاح شود زیرا راه حل مشکلات اقتصاد مقاومتی است.

مولوی نذیراحمد سلامی خاطرنشان کرد: ما از ابتدای انقلاب با تحریم‌ها مواجه بوده‌ایم و به راه خود ادامه داده‌ایم در شرایط کنونی نیز با همدلی و همزبانی ملت و دولت می‌توانیم آثار منفی تحریم‌ها را خنثی کنیم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۲
سنت نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی