سنت نیوز

این وبلاگ جهت افزایش اخوت میان برادران مسلمان راه اندازی شده است

سنت نیوز

این وبلاگ جهت افزایش اخوت میان برادران مسلمان راه اندازی شده است

این وبلاگ جهت افزایش اخوت میان برادران مسلمان راه اندازی شده است

بایگانی

وحیدی فر

در صورت توافق، تحریم‌ها یکجا برداشته شود، در غیر این صورت آن‌ها امروز و فردا خواهند کرد و در لغو تحریم‌ها سرگردانمان می‌کنند، به غرب و یهود اعتماد وجود ندارد

مولوی وحیدی فر امام جمعه اهل سنت نیکشهر با رد کردن بازجویی از دانشمندان هسته‌ای در گفتگو با سنت نیوز، اظهار داشت: مذاکره با بازجویی متفاوت است، اگر قصد مذاکره داشته باشند مذاکره عمل خوبی است اما اگر قصد بازجویی دارند همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند بازجویی برخلاف شأن یک ملت است.

وی در رابطه با زیاده‌خواهی‌های غرب گفت: ما انتظار داریم که این‌گونه نباشد، رهبران سیاسی و مذاکره‌کنندگان ما زیاده‌خواهی‌ها را قبول نخواهند کرد و تسلیم خواسته آن‌ها نخواهد شد.

امام جمعه اهل سنت نیکشهر عنوان کرد: آن چیزی که در قوانین بین‌المللی برای حق استفاده از انرژی هسته‌ای اجازه داده شده است حق مسلم ما است، درزمینه های انرژی، پزشکی، کشاورزی و هر چیزی که در استفاده از انرژی هسته‌ای به نفع کشور است باید ما پیگیرش باشیم.

وی افزود: در صورت توافق، تحریم‌ها یکجا برداشته شود، در غیر این صورت آن‌ها امروز و فردا خواهند کرد و در لغو تحریم‌ها سرگردانمان می‌کنند، به غرب و یهود اعتماد وجود ندارد اصلاً قابل اعتماد نیستند که بشود به آن‌ها اعتماد کرد، اولین دشمن اسلام یهودیت است از زندگی پیامبر اسلام گرفته تا امروز، آن‌ها مدعی‌اند که ما فتح خیبر را فراموش نخواهیم کرد و همیشه دنبال انتقام از مسلمانان هستند، بزرگ‌ترین روز ذلت برای یهود روز فتح خیبر بود که به دست توانای حضرت علی قلعه خیبر فتح شد.

مولوی وحیدی فر در رابطه با ارائه گزار برگ توسط مذاکره‌کنندگان ایرانی گفت:تیم مذاکره‌کننده ایرانی درزمینهٔ سیاسی بسیار توانمند است و در این رابطه کاملاً با دقت نظر مسیر را ادامه می‌دهند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۲
سنت نیوز

نظرات  (۱)

Det stämmer, dina kommentarer har ofta hamnat i &qpup;skräu-tosten&qoot;.... men vad det beror på eller hur det går att ändra på har jag tyvärr inte en susning om!!! Hoppas att det kommer att lösa sig när du startat din nya blogg!Hoppfulla kramar!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی